بلوکر کمپوست ساخته شده توسط کارخانه ماشین سازی جوانه

ساخت دستگاه بلوکر کمپوست توسط تیم فنی و مهندسی گروه شرکت های جوانه که در فیلم بالا مراحل نهایی و مونتاژ این دستگاه در حال انجام است را مشاهده میفرمایید که البته در آلبوم عکس های این صفحه نیز میتوانید مراحل طی شده ساخت تا به مرحله فوق (مونتاژ) را نیز مشاهده بفرمایید.

دستگاه های بلوکر کمپوست ساخته شده توسط ماشین سازی جوانه مطابق استانداردهای شرکت Alpie (آلپی) ایتالیا ساخته میشوند و توانایی تولید 900 بلوک کمپوست در ساعت را نیز دارند.

لازم به ذکر است که در همکاری گروه شرکت های جوانه به همراه شرکت Alpie مسبب این شده است که شرکت Alpie تمامی نقشه های فنی این دستگاه را در اختیار شرکت جوانه قرار داده تا مهندسین فنی ما بتوانند بدون هیچگونه نقصی تمامی دستگاه را پیاده سازی و بسازند.

البته برخی از قطعات مانند گیربکس ها و سیستم کنترلی و هیدرولیک دستگاه بصورت پکیج و آماده از ایتالیا برای ما ارسال میشود تا روی دستگاه قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که واحد فنی مهندسی گروه شرکت های جوانه برنامه دارد تا در آینده ای بسیار نزدیک همان سیستم هیدرولیک و و سیستم های کنترلی را با افتخار در کارخانه ماشین سازی جوانه بومی سازی کند.

هاپر تمام استیل این دستگاه نیز که برای نصب روی بدنه اصلی بلوکر استفاده میشود، توسط مجموعه با بالاترین حد استاندارد و متریال استاندارد ساخته میشود.

 

دستگاهی که در این پست مشاهده میکنید و مستندات ساخت آن در این صفحه قرار گرفته است قرار است تا اسفند ماه سال 1401 در واحد توسعه کمپوست شرکت رامند مجار ارسال و راه اندازی بشود که در زمان نصب، اخباری بدین وسیله در وبسایت جوانه قرار خواهد گرفت.

مهندس میرنظیری

مهندس محمد میرنظیری مدیریت کارخانه ماشین سازی جوانه

شما میتوانید جهت ارتباط و یا توضیحات تخصصی بیشتر، با مدیریت کارخانه ماشین سازی جوانه به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *